ANFO effektpris til Mills DA

På gårsdagens ANFO effekt prisutdeling vant Mills DA og Melange sølv i kategorien SMART, med kampanjen «Verdens sprøeste pepperkake». Det er tredje prisen selskapet mottar for sitt markedsarbeid på kort tid. Med på vinnerlaget er mediebyrået Mindshare, reklamebyrået Futatsu og PR-byrået Apeland.

På gårsdagens ANFO effekt prisutdeling vant Mills DA og Melange sølv i kategorien SMART, med kampanjen «Verdens sprøeste pepperkake». Det er tredje prisen selskapet mottar for sitt markedsarbeid på kort tid. Med på vinnerlaget er mediebyrået Mindshare, reklamebyrået Futatsu og PR-byrået Apeland.

Hvert år arrangerer Annonsørforeningen ANFO effekt, et arrangement med prisutdeling og fest for Norges mest effektive kommunikasjonsjobber. ANFO Effekt skal fremme fremragende, målrettet og dokumenterbart marketingarbeid. 300 festdeltakere var til stede i Posthallen i Oslo og priser og diplomer ble utdelt til årets vinnere innenfor de fire kategoriene NY, SMART, VEKST og B2B.

Kategorien SMART hedrer de virksomhetene eller merkene som har foretatt en eller flere gode og vellykkede endringer i sitt markedsarbeid. Prisene gis til de virksomhetene eller merkene som best har klart å oppnådd og dokumentert svært gode resultater fra sin markedsføringsinnsats.

- Dette er en gjev pris å vinne, og vi vi er stolte over å stikke av med sølv i kategorien SMART, sier Lars Marius Lauten, Merkevaredirektør i Mills DA. Vi hadde to cases som kjempet om pallplassering, og at Verdens sprøeste pepperkake fra Melange kom på en god nummer to i den største kategorien, er vi godt fornøyd med. Vi har hatt tre gode byråer i ryggen; Mindshare, Futatsu og Apeland, som fortjener en ekstra stor takk.

Flere priser til Mills DA

Siden 2011 har Mills DA hanket inn flere priser. I fjor vant de Merkestyrkeprisen for Delikat og i 2012 fikk de ANFO-diplom for Delikat. I 2011 stakk de av med Stella-pris, for merkevaren Mills i leverposteikategorien.

- Vi har hatt en fenomenal fremgang, og det er gøy å se at merkevarene våre vokser seg enda større og sterkere. Jeg synes det er betryggende at bransjens fokus på effektiv kommunikasjon øker, avslutter Lauten. 


Lignende nyheter

Dette er nyvinningene fra Mills i 2016

16.02.16
Melange med smak av smør, en enda sunnere kaviar og kalde sauser fra Sverige er blant nyhetene fra Mills som lanseres under årets første produktslipp i dagligvarehandelen

– Foreldrenes bekymringer er blitt et samfunnsproblem

19.11.15
2 av 3 mødre er bekymret for at barna skal utvikle et usunt eller anstrengt forhold til mat og kropp. Over halvparten av fedrene bekymrer seg også. Det viser en ny undersøkelse gjennomført av Respons Analyse. 543 foreldre med barn under 18 år har svart på den ferske undersøkelsen, som også viser at foreldre og venner er de aller sterkeste påvirkerne i barnas liv når det gjelder matholdninger

Delikat lanserer Eggesalat

14.09.15
Ny påleggsalat kommer nå i butikkene 15. september. Delikat Eggesalat er laget med egg fra norske høner, Mills majones og knasende gressløk.

– Nå trenger vi matro!

27.05.15
Det går knapt en dag uten at vi blir bombardert med diett-tips og motstridende kostholdsråd fra blogger, medieoppslag og nær omgangskrets. Nå er 8 av 10 nordmenn lei av forvirringen, viser en ny undersøkelse. – Det er på tide å ta matroen tilbake, sier Mills-sjefen.

- Det beste kostholdet er diettfritt

11.05.15
En ny norsk studie viser at små og enkle grep i kostholdet reduserer kolesterolet betraktelig, som gir redusert risiko for hjerte- og karsykdommer. Funnet bekrefter dermed at man fint kan leve og spise som normalt, uten sære dietter, og likevel gjøre noe bra for kroppen sin.

Coleslaw til folket

06.02.15
Pulled pork har vært en av de største it-trendene på matfronten det siste året. Ett av tilbehørene som ofte går hånd i hanske med denne retten er coleslaw, og derfor lanserer nå Delikat sin egen coleslaw i dagligvarehyllen. Delikat coleslaw er stappfull av fristende råvarer, og smaken er syrlig og fin slik den opprinnelig skal være.