Mills DA hanker inn ny salgsdirektør

Trond Fagerland (40) er ansatt som ny salgsdirektør i Mills DA. Han kommer fra stillingen som nordisk salgsdirektør i Lilleborg International, og har mangeårig erfaring med merkevare- og salgsledelse. I Mills DA skal han ha ansvaret for å lede alt av salg og å bidra til fortsatt lønnsom vekst.

Trond Fagerland (40) er ansatt som ny salgsdirektør i Mills DA.

Fagerland kommer fra stillingen som nordisk salgsdirektør i Lilleborg International, og har mangeårig erfaring med merkevare- og salgsledelse fra selskaper som Jordan, Norrøna og Lilleborg. I Mills DA skal han ha ansvaret for å lede alt av salg og å bidra til fortsatt lønnsom vekst. Trond vil styre forhandlinger og sikre at det jobbes målrettet etter Mills DA sine markedsstrategier og –mål. Han vil lede 125 medarbeidere i salgsavdelingen.

- Mills DA har i mine øyne alt som skal til for å være et spennende og attraktivt sted å arbeide. Selskapet har mange kjente merkevarer, sterke posisjoner i viktige kategorier, stabil og langsiktig eiersituasjon og en virksomhet som omfatter hele verdikjeden fra konsept- og produktutvikling og produksjon til markedsføring, salg og merchandising. En bedriftskultur som er tuftet på kjerneverdiene nysgjerrighet, engasjement, målfokus og lagspill er også svært god plattform å bygge videre på. Jeg gleder meg til å ta fatt, sier Fagerland

- Vi gleder oss til å få Trond på plass. Han har en profil som stemmer godt overens med verdiene våre, og han har en interessant og relevant fortid. Det blir spennende å få han med på Mills-laget, sier organisasjonsdirektør Kristin Holter.

Fagerland tiltrer som salgsdirektør innen Q3.