Reklamasjon Vi setter stor pris på å høre fra deg dersom du har kjøpt et produkt som ikke er som det skal. Bruk skjemaet under for å sende inn din reklamasjon. Behandling av reklamasjoner kan ta inntil tre uker. "*" obligatorisk felt URLDette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.Produkt*For eksempel ‘Mills majones’ eller ‘Soft Flora Lett’Pakningsstorrelse*For eksempel ‘200 g’Holdbarhetsdato og andre koder du finner på produktet, som f.eks. klokkeslett*dd.mm.åååå og for eksempel L261115 eller 01B 14:38Det er fint om du kan ta vare på produktet inntil du hører fra oss, i tilfelle vi trenger å undersøke det nærmereHva var galt med produktet?*Ditt navn*E-post* Telefonnummer**Alle felter merket med * må fylles ut.Om du har et bilde, kan du laste det opp her: Dra og slipp filer her, eller Velg filer Max. file size: 50 MB, Max. files: 5. Persondata du deler med Mills når du sender inn dette skjemaet (som navn og e-post) slettes etter seks måneder.CAPTCHA Δ